اشتباه بزرگ من این بود که باید از ایشان اسناد و مجوزشان را می خواستم
اشتباه بزرگ من این بود که باید از ایشان اسناد و مجوزشان را می خواستم
خاتون شرق - پس از گزارش خاتون شرق با عتوان «رشته موسیقی دختران در نیشابور در آستانه انحلال قرار گرفت» تعدادی از شهروندان و نیشابوری ها از تهران و مشهد با ارسال پیام و طی تماس با خاتون شرق پیگیر این موضوع شدند.

پس از انتشار گزارش خاتون شرق با عنوان

رشته موسیقی دختران در نیشابور در آستانه انحلال قرار گرفت

تعدادی از شهروندان و نیشابوری ها از تهران و مشهد با ارسال پیام و طی تماس با خاتون شرق پیگیر این موضوع شدند.
در آن گزارش به تفصیل ماجرای اختصاص هنرستان وکیلی ۹۹ به رشته موسیقی و تربیت‌بدنی برای دختران و مشکلاتی که مانع از این موضوع شد در مصاحبه با مهندس وکیلی و رئیس اداره ارشاد و آموزش و پرورش به اطلاع شهروندان رسید.
پس از آن گزارش مهندس وکیلی طی پیامی در فضای مجازی اظهار کرد علت این ماجرا آگاهی نداشتن وی به مقررات تاسیس هنرستان موسیقی بوده است.
خاتون شرق طی تماس با مهندس عبدالرضا وکیلی دلیل انتشار این مطلب را در فضای مجازی جویا شد.
وی با بیان این که حساب من از اینها جدا است گفت: من نباید بدون تحقیقی اقدام به این کار می کردم و قبول دارم که اشتباه
کرده ام واشتباه بزرگ من این بود که باید پیش از این مسائل از ایشان اسناد و مجوزشان را می خواستم و خودم رویت می کردم.
وی افزود: من حاضر شدم مدرسه وکیلی ۹۹را به عنوان هنرستان هنرهای زیبای وکیلی ۹۹ در اختیار ایشان قرار بدهم و هنوز هم حاضرم اتاق های این مدرسه را برای تدریس موسیقی با هزینه خودم بهینه سازی و استاندارد کنم اما مشکل این است که به خاطر آشفتگی آموزش و پرورش فقط وعده انجام کارها داده می شود.
وی تاکید کرد: من حتی حاضرم این مدرسه را در اختیار ارشاد بگذارم تا رشته هنرهای زیبا را در اینجا راه اندازی کند.


وی اظهار کرد: مدرسه وکیلی پنج سرویس بهداشتی نداشت و دختران دانش آموز مجبور بودند در زمان کلاس برای دستشویی به
خانه شان برگردند و این یک فاجعه بود، هزینه بازسازی دستشویی در آن زمان ۱۵۰میلیون تومان بود ، آموزش و پرورش گفته بود ۲۰میلیون تومان بیشتر اعتبار ندارد و مابقی این مبلغ را من برعهده گرفتم و نماینده خودم را مامور کردم که تا اول مهر این سرویس های بهداشتی را آماده کند و از این نوع مسائل متاسفانه زیاد است.
وی افزود: با معاون وزیر صحبت کردم و گفتم من احداث یکصد چشمه دستشویی را با مشارکت آموزش و پرورش برعهده می گیرم و قرار شد این موضوع را با وزیر درمیان بگذارد اما هنوز هیچ خبری نشده است.
لازم به ذکر است هنوز آموزش و پرورش و ارشاد در این خصوص گزارشی برای اطلاع شهروندان و دانش آموزان منتشر نکرده است اما خاتون شرق تا روشن شدن ابعاد این موضوع بر اساس رسالت خود پیگیر این مطالبه به حق شهروندان و دانش آموزان نیشابور است.