به گزارش واحد روابط عمومی، دکتر غفوری به دلیل نایل شدن محمدحسن پارسا به افتخار بازنشستگی ضمن تقدیر از بیش از سه دهه خدمات مهندس پارسا در سمت های گوناگون ستادی و فنی، به ویژه حوزه بازاریابی، فروش و صادرات شرکت، در حکمی حسین بختیاری، مدیر کنونی واحد فروش را به عنوان «سرپرست معاونت بازاریابی و فروش» منصوب کرد.
مراسم تکریم معاون بازاریابی و فروش و معارفه سرپرست جدید این واحد، صبح امروز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۹ با حضور مدیرعامل، قائم مقام و جمعی از معاونان و مدیران شرکت در محل دفتر مدیرعامل برگزار شد.
در متن حکم انتصاب سرپرست بازاریابی و فروش، آمده است:
«نظر به تعهد و تجارب تخصصی و رفتاری به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت بازاریابی و فروش» منصوب می شوید تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود، همفکری، مشارکت و با هماهنگی و همکاری سایر ارکان شرکت، زمینه تحقق چشم انداز فولاد خراسان را فراهم آورید.»
دکتر غفوری، با تاکید بر برنامه ریزی و سازماندهی فروش محصولات در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت، توجه جدی به جانشین پروری، شایسته سالاری و توانمندسازی نیروی انسانی و تعامل سازنده با سایر معاونین و مدیران شرکت و هم افزایی و تسریع امور اجرایی را به عنوان مهم ترین ماموریت های سرپرست جدید این حوزه تعیین کرده است.
انتصاب سرپرست جدید بازاریابی و فروش فولاد خراسان
برچسب ها
شروه و دمام بوشهر در عزای بندرعباس
از نغمه تا نوحه، بوشهر به سوگ نشست
کار مردم را به مردم بسپارید
خاتون شرق- وقتی مردم، فرهنگ را از دل کوچهها و خاطرهها بیرون میکشند و جانی تازه به آن میدهند، تنها کاری که باید کرد، این است: مزاحمشان نشوید! فستیوال «کوچه» در بوشهر یکی از همان تلاشهای صمیمی و خودجوش بود که بیهیچ هیاهوی دولتی، توانست نفس تازهای به بافت تاریخی شهر ببخشد. کوچههایی که زمانی خاموش بودند، با صدای خیامخوانی و موسیقی جنوب، روشن شدند.
از نغمه تا نوحه، بوشهر به سوگ نشست
خاتون شرق- هفته گذشته، وقتی درباره فستیوال مردمی «کوچه» نوشتم و گفتم «کار مردم را به مردم بسپارید»، شاید خیلیها گمان نمیکردند این جمله تا چه حد میتواند معنای عمیقی در دل خود داشته باشد.
پای لنگ رسانهها در فاجعه بندر شهید رجایی
خاتون شرق- آتش در بندر شهید رجایی، نه تنها قلب اقتصادی کشور را سوزاند، بلکه بار دیگر ضعفها و کاستیهای جدی رسانهها در پوشش بحرانهای ملی را نمایان کرد. در حالی که تاکنون شمار جانباختگان این حادثه به دستکم ۴۰ نفر رسیده، هنوز اخبار دقیق و شفاف از تعداد مصدومان و، مهمتر از آن، علت اصلی حادثه منتشر نشده است. خلأ بزرگتر، غیبت رسانههای رسمی در پوشش لحظهبهلحظه و مستقیم این فاجعه است که بار دیگر، ضعف مزمن صداوسیما و رسانههای داخلی در مدیریت اطلاعرسانی بحران را آشکار ساخت.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.