برای تکمیل ورزشگاه انقلاب نیشابور ۲۵۰میلیارد ریال مورد نیاز است
برای تکمیل ورزشگاه انقلاب نیشابور ۲۵۰میلیارد ریال مورد نیاز است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه انقلاب نیشابور ۷۰ درصدپیشرفت فیریکی داشته و برای تکمیل آن حدود ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

افشین داوری طی بازدید از ورزشگاه انقلاب نیشابور با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال طی روزهای آینده در این شهر اظهار کرد: با پیمانکار ورزشگاه انقلاب نامه‌نگاری شده تا بخشی از این ورزشگاه به صورت موقت برای برگزاری مسابقات تیم‌های لیگ نیشابور آماده شود تا تیم های نیشابور در همین شهر بازی کنند در غیر این صورت سازمان لیگ محدودیت هایی در این حوزه دارد.
وی با بیان اینکه این‌ ورزشگاه امسال ۶۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب داشته‌ ولی هنوز تخصیصی صورت نگرفته افزود: با نمایندگان سازمان لیگ صحبت شده تا بازدیدی از ورزشگاه انقلاب نیشابور داشته باشند و شرایط برای میزبانی در ورزشگاه انقلاب آماده شود تا این بازی‌ها‌ از هفته آینده در نیشابور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور تیم فوتبال بانوان نیشابور در لیک برتر به عنوان تنها تیم حاضر از خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در نیشابور ۲ باشگاه فوتبال داریم که دختران در لیگ برتر هستند و پسران هم در لیگ دسته سه حضور دارند.
افشین داوری گفت: خانه جوان نیشابور ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امسال هم ۱۵میلیارد ریال اعتبار داشته که تا کنون تخصیصی نداشته و باید سریعا تامین شود، سالن صخره نوردی نیشابور هم تا کنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی در حاشیه بازدید از مجموعه آبی نی‌سایا در نیشابور گفت: پیش از این تسهیلات مناسبی برای این‌مجموعه‌های آبی خصوصی و استخرها در نظر گرفته و پرداخت شد که متاسفانه با شیوع کرونا این‌مجموعه‌ها به حالت نیمه تعطیل درآمده است.
وی با اشاره به لزوم حمایت صنایع از بخش خصوصی ورزش استان گفت: در این راستا جلسه ای با اتاق بازرگانی و دانشگاه فردوسی برگزار شده و اتاق بازرگانی متعهد شد که تمام صنایع را در این مجموعه وارد کند تا ما بتوانیم در زمینه اقتصاد ورزش حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی افزود: امیدوارم این بار بتوانیم آن دسته از صنایع استان را که به خاطر نوع ارتباطاتشان منابع‌شان را به استان های دیگر ارسال می کنند در همین جا به کار بگیریم و شورای عالی ورزش در استان هم در حال ساماندهی است و مطابق قانون استانداران مسئولیت آن را برعهده دارند و امیدوارم با توجه ویژه‌ای که استاندار به ورزش دارند بتوانیم شرایط خوبی را برای ورود بخش خصوصی در ورزش استان مهیا کنیم.