اسماعیل گلستانی افزود: سال گذشته ۱۰۰ کوچه فرعی در نیشابور آسفالت شد ولی چون جزو معابر فرعی بوده این حس به مردم القا نشده است که شهرداری در حال ترمیم آسفالت معابر است. وی بیان کرد: از طرفی چون در سالیان اخیر در معابر اصلی آسفالت کمتری ریخته شده، امسال در کنار معابر فرعی حجم بیشتری از کار معطوف به مسیرهای اصلی است. مسیرهایی مانند فردوسی شمالی، بلوار فضل، جانبازان، چهاراه بعثت، امیرکبیر، سیمتری طالقانی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان جوادالائمه در بلوار سرایانی از جمله معابری هستند که در کنار خیابان های فرعی تر در دستور کار آسفالت و روکش قرار گرفته اند و در واقع اکثر معابر اصلی روکش یا لکه گیری استاندارد می شوند.
وی خاطر نشان کرد: در مورد لکه گیری های کوچه های فرعی نیز همکاران ما در حال دریافت پیام های مردمی و اولویت بندی آن ها هستند تا به محض اینکه کار معابر اصلی به اتمام رسید لکه گیری ها را آغاز کنیم. با توجه به اینکه از آذرماه آسفالت ریخته نشده و هم اکنون نیز حجم کار بالا و بارندگی را نیز در مقاطعی داریم از همشهریان محترم می خواهم کمی صبور تر باشند تا بتوانیم به مرور زمان تمام معابر را بهسازی کنیم.
خرید دستگاه آسفالت تراش به دادمان رسیده است
گلستانی با بیان اینکه خرید سال گذشته دستگاه آسفالت تراش بسیار به کمک ما آمده افزود: با توجه به این که دریافت آسفالت تراش از پیمانکاران برای کارهای کوچک تر سخت بود سال گذشته با همتی که شد دستگاه آسفالت تراش خریداری و در واقع برای پروژه های امسال به دادمان رسید و هم اکنون نیز در معابر استفاده و به پیمانکاران نیز اجاره داده می شود.
وی با اشاره به اینکه آسفالت ریزی های امسال با دقت بیشتری در حال انجام است گفت: سال گذشته در لکه گیری ها با توجه به اینکه کاتر زدن و برداشت با دست کار سختی است و عملا امکان پذیر نیست، پیمانکاران در معابر اصلی ۲ سانت آسفالت می ریختند که پس از چند ماه دوباره شرایط مانند قبل می شد و ناهمواری سطح خیابان را در پی داشت. ولی به طور مثال کاری که هم اکنون در بلوار فضل در حال انجام است این گونه است که با آسفالت تراش آسفالت خیابان را به عمق ۵ سانتی متر بر می داریم و به شکل استاندارد لکه گیری می کنیم که باعث افزایش کیفیت و ماندگاری آسفالت معبر می شود.
به دنبال افزایش ۷۰ درصدی آسفالت معابر هستیم
برچسب ها
موتورسواری زنان؛ حق قانونی یا چالشی اجتماعی؟
خاتون شرق- موتورسواری زنان در ایران همچنان در هالهای از ابهام قرار دارد. از یکسو، هیچ قانون رسمی که بهصراحت موتورسواری بانوان را ممنوع اعلام کند، وجود ندارد، اما از سوی دیگر، موانع اجرایی و برخوردهای قانونی باعث شده که این فعالیت برای زنان با مشکلاتی جدی روبهرو شود. مسئلهای که بهجای حل شدن، در چرخهای از سکوت و برخوردهای سلیقهای گرفتار شده است.
برگزاری شورای اداری زبرخان پشت درهای بسته
خاتون شرق- نخستین جلسه شورای اداری شهرستان زبرخان در دوره فرماندار جدید، احمد بوژمهرانی، در حالی برگزار شد که هیچ خبرنگاری به این نشست دعوت نشد. این در حالی است که در دورههای پیشین، حضور رسانهها در چنین جلساتی امری بدیهی بود و مسئولان محلی، بهویژه فرمانداران، از این فرصت برای ارائه گزارش عملکرد خود و پاسخ به پرسشهای خبرنگاران استفاده میکردند.
گرماب، شهر بدون شهردار
خاتون شرق- گرماب، شهری که این روزها بدون شهردار مانده است، شاهد تصمیمی شتابزده از سوی شورای شهر خود بوده است. پس از آنکه گرمابی، شهردار این شهر، با حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی بهعنوان سرپرست فرمانداری خلیلآباد منصوب شد، اعضای شورای شهر گرماب، در اقدامی سریع و بدون کوچکترین تأمل، فردی جدید را برای این سمت برگزیدند.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.