پاسخ ایرانسل به گلایه‌ها از اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنت
پاسخ ایرانسل به گلایه‌ها از اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنت
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنت تلفن همراه موضوعی است که کم و بیش مورد اعتراض و گلایه مشترکان اپراتورهای تلفن همراه است و تا کنون از ابعاد مختلف به آن پرداخته شده است.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این بار موضوع را از اپراتور ایرانسل پیگیری کرد و روابط عمومی ایرانسل اینگونه پاسخ داد:

«همان طور که پیش از نیز در مصاحبه وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز این امر را تأیید کرده است، در شبکه ایرانسل بدون مصرف اینترنت توسط مشترک، کم شدن حجم بسته اینترنت توسط اپراتور اتفاق نمی‌افتد و ترافیک دقیقا با توجه به نوع بسته خریداری شده تخصیص داده می‌شود. به عنوان مثال در صورت خرید ۲ گیگابایت ترافیک، ۲۰۴۸ مگابایت ترافیک به حساب مشترک تخصیص داده می‌شود و به این مقدار حجم، دسترسی به اینترنت برای وی میسر می‌شود.

در صورت وجود هر گونه ابهام، مشترکان ایرانسل می‌توانند با استفاده از برنامه‌های مدیریت مصرف که در این رابطه ساخته شده، مصرف در حال انجام را مشاهده مدیریت کنند. همچنین از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز این دسترسی ایجاد شده تا مشترکان ایرانسل بتوانند جزئیات مصرف خود را به صورت کامل مشاهده کنند. این جزئیات با توجه به تراکنش‌های انجام شده توسط کاربر، درج و ثبت می‌شود و تماماً قابل بررسی است.

در صورت وجود شکایت در مورد فوق از سوی هر یک مشترکان عزیز ایرانسل، این مورد تنها با ارائه اطلاعات بیشتر از جمله شناسه کاربری و شماره تماس ممکن است.
کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل با شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط آماده پاسخگویی به مشترکان محترم هستند. ارتباط با کارشناسان ایرانسل به صورت چت آنلاین، از طریق وب سایت ایرانسل و نیز اپلیکیشن ایرانسل من نیز امکان پذیر است».

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران