به گفته معاون طرح و توسعه، با اجرای این پروژه، توقفات ناشی از مشکلات تجهیزات بین دو کارخانه احیاء مستقیم و گندله سازی که موجب توقف واحد گندله سازی می گردید، مرتفع شد.
مهندس اسحاقیان گفت: در صورتی که کارخانه احیا مستقیم بنا به مشکلات موجود بین تجهیزات کارخانه احیا مستقیم و گندله سازی نتواند از گندله تولید شده در این کارخانه استفاده کند با اجرای این پروژه مسیر تولیدات کارخانه گندله سازی بعد از ترانسفر تاور یا برج انتقال محصول برای پایل و دپو شدن هدایت می گردد و بدین صورت استمرار تولید و انتقال محصول از طریق نوار انتقال وجود دارد و از توقف خط تولید کارخانه گندله سازی جلوگیری می گردد.
مدیر پروژه فولادسازی ۲،درباره این پروژه گفت: تست اولیه این پروژه در ۲۵ مرداد ماه انجام و در ۳ شهریور ماه ۱۳۹۹ با موفقیت راه اندازی گردید.
مهندس حیاتی با بیان این که اجرای این طرح بنا به درخواست واحد گندله سازی انجام گرفت، افزود: فرآیند طراحی و ساخت تجهیزات این پروژه توسط پیمانکار و نیز نصب آن در محل مجتمع، با هزینه ای بیش از ۳۰ میلیارد ریال انجام شد.
وی همچنین افزود هنگامی که تولید کارخانه گندله سازی کمتر از ۵۰ تن در ساعت باشد به دلیل افت ایجاد شده در کیفیت محصول از ارسال آن به خط تولید احیا مستقیم جلوگیری و به سمت پایل اضطراری هدایت می گردد.
معاون طرح و توسعه مجتمع از تلاش های کارکنان شرکت پامیدکو، آویژه صنعت و حمایت های ارزشمند دکتر غفوری مدیر عامل و هم چنین همکاری معاونت های بهره برداری و امور مالی شرکت در انجام به موقع این پروژه قدردانی نمود.
پروژه پایل اضطراری در فولاد خراسان اجرایی شد
برای جلوگیری از توقفات خط تولید کارخانه گندله سازی «پروژه پایل اضطراری» در فولاد خراسان با موفقیت انجام شد.
لینک کوتاه :
http://www.khatooneshargh.ir/?p=3428
برچسب ها
در نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با نشریات محلی استان مطرح شد:
پیگیری مشکلات مطبوعات در کارگروه رفع موانع تولید استان
و اینک نیشـابور فردا
نیشابور فردا- نیشابور چقدر درد کشیده است!
در نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با نشریات محلی استان مطرح شد:
پیگیری مشکلات مطبوعات در کارگروه رفع موانع تولید استان
نیشابور فردا- شنبه گذشته نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با مدیران مسئول نشریات محلی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
جاده نیشابور به کاشمر؛ جادهای که به جای تسهیل، تنبیه میکند
نیشابور فردا- تصور کنید مسیری ۶۵ کیلومتری که قرار است ستون فقرات و شریان اصلی اتصال دو شهر تاریخی نیشابور و کاشمر باشد، به جای رونقبخشیدن به اقتصاد و تسهیل تردد، به یک کابوس مهندسی و میدانی از موانع پرخطر تبدیل شده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.