وی افزود: طی ۱۵سال گذشته بر اثر مسامحه و سوءمدیریت در خرو علیا با برداشتهای غیر مجاز آب روبرو هستیم که برای حل این مشکل نیازمند همکاری شورای شهر خرو و کارهایی هستیم.
وی اظهار داشت: امسال طی هفته دولت ۴۲ طرح عمرانی با ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در زبرخان به بهرهبرداری رسید و در حوزه آبوفاضلاب اعتبارات بسیار اندک است.
وی بیان کرد: خط انتقال آب شهر اسحاقآباد با اعتبار، سایت کلرزنی خرو علیا، اصلاح و توسعه شبکههای توزیع شهرستان به طول پنج کیلومتر، اتصال مخازن شهر درود و بهرهبرداری از مخزن هزار مترمکعبی و مهندسی مجدد تاسیسات چهار حلقه چاه که موجب افزایش۳۰لیتر بر ثانیه افزایش توان تولید شده هر کدام به ترتیب با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، ۵۰۰میلیون، هفت میلیارد و ۵۰۰میلیون، ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهرهبرداری رسید و برای اجرای خط انتقال مخازن خرو علیا هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هیچ اعتباری نداشتیم و از ظرفیت خیرین استفاده کردیم و در خصوص وضعیت شیوع کرونا با وجود واکسیناسیون انجام شده اگر دستورالعملهای بهداشتی توسط شهروندان رعایت نشود این مشکل حل نخواهد شد.
وی گفت: امروز توسعه و آبادانی شهرستان زبرخان در گرو وحدت و همدلی است و باید همه مدیران توجه داشته باشند که تصمیمگیریهایشان بر همه حوزهها تاثیرگذار است.
فرماندار زبرخان در برنامه آغاز بهرهبردا ی از طرحهای امور آبوفاضلاب شهرستان زبرخان به مناسبت هفته دولت
شهرهای زبرخان با تنش آبی مواجه هستند
سیدیحیی سلیمانی گفت: هر چهار شهر زبرخان با تنش آبی مواجه است و با توجه به تغییر اقلیم این وضعیت در سال آینده هم ادامه دارد.
لینک کوتاه :
http://www.khatooneshargh.ir/?p=6196
برچسب ها
در نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با نشریات محلی استان مطرح شد:
پیگیری مشکلات مطبوعات در کارگروه رفع موانع تولید استان
و اینک نیشـابور فردا
نیشابور فردا- نیشابور چقدر درد کشیده است!
در نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با نشریات محلی استان مطرح شد:
پیگیری مشکلات مطبوعات در کارگروه رفع موانع تولید استان
نیشابور فردا- شنبه گذشته نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با مدیران مسئول نشریات محلی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
جاده نیشابور به کاشمر؛ جادهای که به جای تسهیل، تنبیه میکند
نیشابور فردا- تصور کنید مسیری ۶۵ کیلومتری که قرار است ستون فقرات و شریان اصلی اتصال دو شهر تاریخی نیشابور و کاشمر باشد، به جای رونقبخشیدن به اقتصاد و تسهیل تردد، به یک کابوس مهندسی و میدانی از موانع پرخطر تبدیل شده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.