اسماعیل گلستانی افزود: سال گذشته ۱۰۰ کوچه فرعی در نیشابور آسفالت شد ولی چون جزو معابر فرعی بوده این حس به مردم القا نشده است که شهرداری در حال ترمیم آسفالت معابر است. وی بیان کرد: از طرفی چون در سالیان اخیر در معابر اصلی آسفالت کمتری ریخته شده، امسال در کنار معابر فرعی حجم بیشتری از کار معطوف به مسیرهای اصلی است. مسیرهایی مانند فردوسی شمالی، بلوار فضل، جانبازان، چهاراه بعثت، امیرکبیر، سیمتری طالقانی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان جوادالائمه در بلوار سرایانی از جمله معابری هستند که در کنار خیابان های فرعی تر در دستور کار آسفالت و روکش قرار گرفته اند و در واقع اکثر معابر اصلی روکش یا لکه گیری استاندارد می شوند.
وی خاطر نشان کرد: در مورد لکه گیری های کوچه های فرعی نیز همکاران ما در حال دریافت پیام های مردمی و اولویت بندی آن ها هستند تا به محض اینکه کار معابر اصلی به اتمام رسید لکه گیری ها را آغاز کنیم. با توجه به اینکه از آذرماه آسفالت ریخته نشده و هم اکنون نیز حجم کار بالا و بارندگی را نیز در مقاطعی داریم از همشهریان محترم می خواهم کمی صبور تر باشند تا بتوانیم به مرور زمان تمام معابر را بهسازی کنیم.
خرید دستگاه آسفالت تراش به دادمان رسیده است
گلستانی با بیان اینکه خرید سال گذشته دستگاه آسفالت تراش بسیار به کمک ما آمده افزود: با توجه به این که دریافت آسفالت تراش از پیمانکاران برای کارهای کوچک تر سخت بود سال گذشته با همتی که شد دستگاه آسفالت تراش خریداری و در واقع برای پروژه های امسال به دادمان رسید و هم اکنون نیز در معابر استفاده و به پیمانکاران نیز اجاره داده می شود.
وی با اشاره به اینکه آسفالت ریزی های امسال با دقت بیشتری در حال انجام است گفت: سال گذشته در لکه گیری ها با توجه به اینکه کاتر زدن و برداشت با دست کار سختی است و عملا امکان پذیر نیست، پیمانکاران در معابر اصلی ۲ سانت آسفالت می ریختند که پس از چند ماه دوباره شرایط مانند قبل می شد و ناهمواری سطح خیابان را در پی داشت. ولی به طور مثال کاری که هم اکنون در بلوار فضل در حال انجام است این گونه است که با آسفالت تراش آسفالت خیابان را به عمق ۵ سانتی متر بر می داریم و به شکل استاندارد لکه گیری می کنیم که باعث افزایش کیفیت و ماندگاری آسفالت معبر می شود.
معاون عمرانی شهرداری نیشابور
به دنبال افزایش ۷۰ درصدی آسفالت معابر هستیم
معاون عمرانی شهرداری نیشابور گفت: برنامه شهرداری امسال این است که حداقل ۷۰ درصد بیشتر از دو سه سال گذشته در سطح معابر شهر آسفالت ریزی انجام دهد.
لینک کوتاه :
http://www.khatooneshargh.ir/?p=1709
برچسب ها
در نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با نشریات محلی استان مطرح شد:
پیگیری مشکلات مطبوعات در کارگروه رفع موانع تولید استان
و اینک نیشـابور فردا
نیشابور فردا- نیشابور چقدر درد کشیده است!
در نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با نشریات محلی استان مطرح شد:
پیگیری مشکلات مطبوعات در کارگروه رفع موانع تولید استان
نیشابور فردا- شنبه گذشته نخستین نشست هماندیشی استاندار خراسان رضوی با مدیران مسئول نشریات محلی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
جاده نیشابور به کاشمر؛ جادهای که به جای تسهیل، تنبیه میکند
نیشابور فردا- تصور کنید مسیری ۶۵ کیلومتری که قرار است ستون فقرات و شریان اصلی اتصال دو شهر تاریخی نیشابور و کاشمر باشد، به جای رونقبخشیدن به اقتصاد و تسهیل تردد، به یک کابوس مهندسی و میدانی از موانع پرخطر تبدیل شده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.